פתרונות סייבר לענף הפיננסי בקוריאה

koreaמינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, בשיתוף מכון היצוא הישראלי ובנק ישראל, מוביל משלחת חברות בתחום אבטחת המידע להצגת יכולותיהן בפני בכירים בתחום הפיננסים בקוריאה.  האירוע יתקיים ב-4 ביוני בשיתוף עם Korea Financial Investment Association, אגודה המייצגת את כל התעשייה הפיננסית בקוריאה, אשר חברים בה 301 גופים פיננסים כגון: HSBC Korea, Kookmin Bank, SK Securities, Kyobo Securities, Goldman Sachs. המשלחת תקיים פגישות אישיות עם מפיצים, גופים פיננסים וכן גורמי ממשל במטרה לקדם את הפעילות של חברות ישראליות בקוריאה.

תעשיית הפיננסים בקוריאה הינה תעשייה ענפה עם פעילות של בנקים מקומיים ובינלאומיים, חברות ביטוח, חברות השקעה, ובורסת KRX עם פעילות של כ – 1.2 טריליון דולר. קוריאה נמצאת תחת מתקפות סייבר רבות ובשנים האחרונות חוותה  מספר מקרים של פריצה למאגרי המידע וגנבת זהות של לקוחות. אחת מהתקפות הסייבר הידועות התמקדה ב Shinhan Bank, הבנק הרביעי בגודלו בקוריאה, לפני כשנתיים, והצליחה לשתק את שירותי הבנק באינטרנט למספר שעות. כמו כן, הרגולציה הקיימת שנועדה למנוע התקפות דומות, יוצרת מגבלות המקשות על שימוש הצרכן, מה שיוצר צורך בפתרונות אבטחה יעילים לענף.

נציגי החברות הישראליות במשלחת משרד הכלכלה – אחד מנותני החסות המרכזיים לאירוע – יזכו לטיפול וליווי מקצועי של צוות הנספחות של מינהל סחר חוץ בסיאול, בהובלת הנספח המסחרי בקוריאה, שי פילר.

שי פילר, הנספח המסחרי של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה בקוריאה: "Cyber security הוא נושא חם כיום בכלכלה הקוריאנית עקב מספר מקרי תקיפה שהתרחשו על התעשייה והתשתיות הלאומיות, כגון ההתקפה שהתקיימה לפני מספר חודשים על כור גרעיני בקוריאה. הנספחות החליטה להתמקד השנה בסקטור הפיננסי עקב ההחלטה של הרגולטור הפיננסי הממשלתי להשקיע מאמצים בחיזוק אבטחת המידע של המוסדות הפיננסים, מה שייתן דחיפה משמעותית לענף. המשלחת תפגוש אינטגרטורים מרכזיים המהווים גשר לתעשייה, בנקים, חברות מסחר וביטוח וכן תקבל סקירה ממטה הסייבר של קוריאה על הענף."

ממינהל סחר חוץ נמסר כי הסחר הכולל בין ישראל לקוריאה בשנת 2014 הסתכם בכ- 1,982 מיליון דולר, מתוכם יצוא ישראלי של כ-625 מיליון דולר אל מול יבוא מקוריאה של כ-1,357 מיליון דולר.

מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה הוא הגוף האמון על קידום היצוא ומדיניות הסחר הבינ"ל של ישראל. הוא פועל באמצעות 41 נספחויות מסחריות ברחבי העולם, אשר במסגרת תפקידן פועלות לסייע ליצואנים הישראלים לאתר שיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות בשווקים בהם הם פועלים.

חברות ישראליות המעוניינות להירשם למשלחת יכולות להירשם עד ה-2 באפריל. קישור להרשמה

השארת תגובה