משלחות רמות דרג בין ישראל ואוסטרליה

שנת 2012 ביחסי ישראל – אוסטרליה נפתחה במשלחות הדדיות רמות דרג בין המדינות. בפברואר ביקר שר התמ"ת מר שלום שימחון באוסטרליה בראשות משלחת חברות ישראליות תחומי התקשורת והניו-מדיה (לפרטים נוספים).

במרץ ביקרה בישראל משלחת אוסטרלית בראשות שתי נשות עסקים בכירות בעולם העסקים האוסטרלי. הראשונה הינה קרוליין היוסון חברת בורד בבנק וסטפק אחד משלושת הבנקים הגדולים באוסטרליה ואחד מתריסר הבנקים היחידים בעולם בעלי דירוג אשראי AA היוסון היא גם חברת בורד בחברת הכריה הגדולה בעולם BHP כמו גם בארגונים מובילים אחרים. לצידה של היוסון הגיעה לישראל גם קרול שוורץ חברת בורד במספר ארגונים פיננסים חשובים. המשלחת ביקרה ביחידות המסחור של האוניברסיטאות בישראל ונפגשה עם תעשיינים מובילים.

כחודש לאחר מכן, בסוף אפריל, ביקרה בישראל משלחת בראשות השר ביל שרטון, אחד הכוכבים העולים בשמי הפוליטיקה האוסטרלית ומי שאף סומן על ידי המדיה האוסטרלית כבעל פוטנציאל לעמוד ביום מן הימים בראש המדינה. מר שרטון, המחזיק בפורטפוליו רחב במשרד האוצר האוסטרלי, בחן את מערכת התמיכות הישראלית ליזמות טכנולוגית, את מערכת קרנות הפנסיה, את הרפורמות במערכת המיסוי הישראלית ניפגש עם פוליטיקאים ואנשי עסקים בכירים כולל עם רוה"מ נתניהו.

השארת תגובה