מבחינה ציבורית- משטרה לא צריכה לשווק עצמה

בזמן האחרון יש בטלוויזיה וברשת המון פרסומות של הממשלה, לפ"מ עובדים שעות נוספות. בתוך שלל הפרסומות ההזויות שכללו גם מבצעים של 'ההוצאה לפועל' לפריסת חוב (רק חישבו כמה הכלכלה שלנו על הקרשים שמבצע פריסת חובות של ההוצאה לפועל מתפרסם בפריים טיים כמו מוצר צריכה…) הפרסומת האחרונה של המשטרה עצבנה אותי במיוחד

גופים ממשלתיים לא צריכים לפרסם את עצמם!

נגיד את זה שוב: גוף ממשלתי לא צריך לפאר ולפרסם את עצמו!

בגלל זה לממונה על הפרסום במשרדים ממשלתיים קוראים 'דובר' ולא 'מנהל שיווק'.

משרד ממשלתי כן מודיע לציבור על מדיניות, מפרט תוכניות חדשות, מספר על אפשרויות לא ידועות, מתאר נהלים, תקנים וחוקים חדשים.

משרד ממשלתי לא מפאר עצמו עד כמה הוא טוב וטופח לעצמו על השכם בעזרת התקציב הממשלתי, כי בעצם כל משרד ממשלתי הוא מונופול.

זה בדיוק ההבדל שבין שיווק לבין דיברור (פעולת הדובר).

אז משטרת ישראל היקרה, אתם, אם לא ידעת- מונופול! מונופול מאד רציני במדינה- יש לכם מונופול על הפעלת כוח אל מול האזרחים. מונופול מהסוג הזה אינו צריך פרסום, זה לא שלאזרח יש יותר מדי ברירות כאשר עוצר אותו שוטר ברחוב.

יש למשטרת ישראל בעיית תדמית ציבורית הנובעת מפעולות המשטרה. במקום לפתור אותה על ידי שינוי המדיניות מנסים לפתור אותה על ידי 'שיווק' פעולת המשטרה.

חברים יקרים באגף הדובר במשטרת ישראל, הציבור לא מטומטם, רחוק מזה, ואת התדמית הבעייתית קניתם לעצמכם ביושר ובעמל רב של משטרה אטומה, אלימה ומה שנראה כנטייה פוליטית ברורה.

ניסיונות שיפור התדמית הרי התהפכו עלכם בפשלה של שתילת האקדח בדוקו-ראליטי מפוברק 'מחוז ירושלים'. לא למדתם כלום? השקיעו במשטרה איכותית, הפועלת למען האזרח ולא נגדו, הפעילו לחץ למינוי מפכ"ל קבוע, לרפורמה משמעותית ביחסים שבין האזרח למשטרה. עד שאלו לא יקרו לא יעזרו סרטוני השיווק – אף אחד לא ממש מאמין לזה וחבל על הכסף.

השארת תגובה