משלחת חברות מים ישראליות תיפגש עם שרת החקלאות והמים של קליפורניה במטרה לקדם פתרונות לבצורת הקשה

הבוקר (חמישי) החלה משלחת חברות ישראליות בתחום טיהור וניהול מערכות מים סדרת מפגשים בחוף המערבי בארה"ב במסגרת שיתוף הפעולה המתהדק בין ישראל לקליפורניה בתחום המים, הנובע מהבצורת הקשה שפוקדת את המדינה.

המשלחת, שתכלול את החברות אטלנטיום, עמיעד וטריפל טי, תיפגש עם חברות מזון דוגמת leprino foods , קוסטקו, קוקה קולה, חברת הבירות הגדולה בעולם איינהאוזר בוש, חברת האנרגיה PSOMAS  וכן תאגידי המים של לוס אנג׳לס וסן פרנסיסקו. בנוסף, יפגשו החברות הישראליות את שרת המים והחקלאות של קליפורניה, את אנשי משרד מושל קליפורניה ועוד רבים אחרים.

הפעילות אורגנה ביוזמת משרד הכלכלה – הנספחות המסחרית של מינהל סחר חוץ לחוף המערבי – ובשיתוף מכון היצוא הישראלי ו 'ניוטק' – התכנית הלאומית לקידום טכנולוגיות מים ואנרגיה מתחדשת במשרד הכלכלה.

גילי עובדיה, הנספח המסחרי של מינהל סחר חוץ בחוף המערבי: "קליפורניה מתמודדת עם בצורת קשה לאחר מספר שנים שחונות. הבצורת כבר הובילה לשורה ארוכה של שינויים במדינת קליפורניה, החל מהשיח הציבורי בנדון, המודעות בקרב הציבור לחשיבות החיסכון במים, תיקוני חקיקה ואף הקצאת מקורות מימון לרבות קרנות ממשלתיות לאימוץ טכנולוגיות חסכוניות מכל העולם. תאגידי מים, חברות פרטיות וכמובן יחידות בממשל הפועלות במדינת קליפורניה, מחפשות דרכים להתייעל ולחסוך מים והדבר מהווה הזדמנות משמעותית חברות ישראליות המתמחות בתחום. יש כאן רצון עז ונכונות לאימוץ טכנולוגיות ושיטות עבודה מישראל ואנו כאן בכדי לסייע לחברות הישראליות ולפתוח עבורן את הדלת לשיתופי פעולה עסקיים בתחום"

יצוין כי במסגרת שיתוף הפעולה הפורה עם קליפורניה בתחום המים, מבקרת בארץ בימים אלה משלחת בהשתתפות בכירים מהמגזר הציבורי ואקדמאים מקליפורניה. בנוסף, תגיע משלחת בכירה מקליפורניה לתערוכת ווטק, שתתקיים באוקטובר הקרוב בתל אביב.

 

השארת תגובה