11 חברות קלינטק ישראליות יקיימו  קרוב ל- 100 פגישות עם חברות בינלאומיות בפורום ה-B2B  הבינלאומי הגדול ביותר בעולם Green Ventures

פורום Green Ventures לטכנולוגיות הסביבה והאנרגיה, המתקיים זו הפעם ה-18 בלייפציג, גרמניה, החל מהיום ועד ליום שלישי (27-29 בינואר), ייפתח היום כאשר מדינת ישראל הנה מדינת נושא  (Partner country), לאחר שבשנה שעברה בריטניה זכתה במעמד מכובד וחשוב זה. בפורום צפויים להשתתף נציגים וחברות מעשרות מדינות ומאות חברות בתחומים מגוונים: מים, אנרגיה, בנייה, מיחזור וחומרים מתחדשים. השנה יכלול הפורום סמינר עסקי מיוחד עם חברות ישראליות וכן אירוע פתיחה חגיגי לכבוד ישראל בעיריית לייפציג, בהשתתפות שגריר ישראל בגרמניה, השר לאיכות סביבה של מדינת זקסן וראש עיריית לייפציג.

ביוזמת הנספחות המסחרית של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה בברלין, ובשיתוף עם התכנית הממשלתית הלאומית לקידום טכנולוגיות מיום ואנרגיה מתחדשת – Israel NewTech במשרד, יוקם ביתן לאומי ישראלי שיאפשר לחברות הישראליות המשתתפות חשיפה מקסימלית באירוע וכן תיאום פגישות עסקיות המותאמות לצרכי החברות.

החברות הישראליות בתערוכה תצגנה מגוון פתרונות חדשניים בתחומים של אנרגיות מתחדשות ואיכות סביבה. כך למשל:

  • חברת RadGreen – תציג באירוע מערכות ניטור לאיתור ותיעוד מפגעים סביבתיים
  • חברת EST – תציג פתרון חדשני לטיפול בפסולת ביולוגית בקרקע
  • חברת Hanita Coating – תציג פתרונות ציפוי לחלונות בניינים וגורדי שחקים לצורך התייעלות אנרגטית – המאפשרים חסכון של עד 20% בחשבונות החשמל של בתי מלון, בנייני משרדים, קניונים ועוד.

כמו כן, תשתתף באירוע תכנית היזמות הטכנולוגית של עיריית הרצליה HAC, התומכת בחברות סטארט אפ  בתחום חדשנות אורבנית.

עד כה, תיאמה נספחות משרד כלכלה הישראלי בברלין – עבור החברות הישראליות המשתתפות באירוע – קרוב ל-100 פגישות עם חברות מ-24 מדינות מרחבי הגלובוס.

חמדת שגיא, הנספחת המסחרית של מינהל סחר חוץ בברלין: "ביוזמה משותפת של הנספחות המסחרית בברלין ולשכת המסחר של פוטסדם (Potsdam) , נבחרה ישראל כמדינת נושא בפורום Green Ventures, עובדה המזכה את החברות והיזמים הישראלים בהשתתפות, ייצוג, תמיכה וחשיפה ללא תשלום ונותנת הזדמנות טובה גם לחברות ויזמים צעירים מאד להשתתף ולעשות את צעדיהם הראשונים בשוק הגרמני.  החברות יקבלו הזדמנות לקדם שיתופי פעולה לא רק עם מאות החברות הגרמניות הצפויות לקחת חלק באירוע, אלא גם עם 250 חברות נוספות מיותר מ-30 מדינות ברחבי העולם הצפויות להגיע לפורום".

עדי יפת, מנהלת תחום המים בתכנית Israel NewTech במשרד הכלכלה: "תעשיית הקלינטק הישראלית, הן בתחום המים והן בתחום האנרגיה, היא תעשייה חדשנית מובילה בעולם. יחד עם הנספחים המסחריים, אנו פועלים לקידום תעשייה זו במדינות מפותחות ובמדינות מתפתחות כאחד. בשל היותו פורום בינלאומי,  מעניק Green Ventures במה לחשיפה משמעותית עבור החברות הישראליות. כמו כן, העובדה כי ישראל היא מדינת הנושא השנה, מהווה מכפיל כוח עבור החברות שישתתפו והתדמית הישראלית."

השארת תגובה