היום יפתח שבוע האפנה בגרמניה וערב הפתיחה יוקדש כולו לאופנה ישראלית כחול-לבן

ערב הפתיחה של שבוע האופנה יתקיים מחר (ג') ויוקדש כולו לאופנה ישראלית כחול-לבן. האירוע מאורגן על ידי עיריית פוטסדאם וחברת הפקה אופנה מקומית ובשיתוף עם  הנספחות המסחרית של מינהל סחר חוץ בברלין.  אירועי האופנה בפוטסדאם מהווים חלק רשמי משבוע האופנה הידוע של ברלין. במהלך הערב יוצגו קולקציות של ארבעה מעצבי אופנה ישראליים וכן מותג תכשיטים. הערב ייפתח על ידי שגריר ישראל בגרמניה יעקב הדס-הנדלסמן וראש עיריית פוטסדאם יאן יאקובס.

 קנייני אופנה, בלוגרים ועיתונאים, הוזמנו על ידי הנספחות המסחרית בברלין במטרה לייצר שיתופי פעולה עסקיים עם המעצבים הישראליים ולקדם את תעשיית האופנה הישראלית בגרמניה.

הנספחת המסחרית של מינהל סחר חוץ בברלין חמדת שגיא: "פעמיים בשנה הופכת ברלין לבמה בינלאומית בתחום האופנה, באירוע חגיגי המהווה מקום מפגש לאנשי תעשיית האופנה והמדיה העולמית. האירוע כולל תצוגות אופנה, תערוכות מקצועיות ואירועים רבים נוספים המתרחשים סביבו, כולל שבוע האופנה בפוטסדאם. אנו גאים ושמחים על נכונותם של המארגנים לציין את יובל היחסים הדיפלומטיים והכלכליים שבין המדינות במחווה לאופנה כחול–לבן".

ממינהל סחר חוץ נמסר כי גודלו של שוק האופנה הגרמני מוערך בכ-6.5 מיליארד אירו וניתן לראות בשנים האחרונות יותר ויותר מעצבי אופנה ישראלים הפונים לשוק זה, נוכח הפוטנציאל הרב. עוד נמסר כי גרמניה הינה שותפת הסחר השלישית בגודלה של ישראל, כאשר סך היצוא הישראלי לגרמניה עמד ב-2013 על 1.7 מיליארד דולר וב-2014 (עד נובמבר) על 1.5 מיליארד דולר. היקף הסחר (יבוא ויצוא) בין המדינות עמד ב-2013 וב-2014 על כ-6 מיליארד דולר.

השארת תגובה