דובר צה"ל אינו דובר אמת הוידאו על המינהרה מבושל וערוך

הווידאו המרשים של דובר צה"ל על הרג כיתת החמאס ביום בבוקר מבושל, מה זה מבושל… צונלט לשבת. אין המשכיות בתמונות, יש צילומים מזווית נמוכה ואז המצלמה קופצת לזווית גבוה ולהפכך, יש בברור תמונה של רכב נוסע ליד פתח המנהרה לפני הפיצוץ – בקיצור מבושל ערוך ומוכן לציבור ששבוי בקונספציה שאנו בשליטה על המערכה.

בווידאו השני שבו הכתב נמצא בפתח המנהרה, איני רואה שום שריד משמעותי של פיצוץ על הקרקע (וראיתי כמה כאלו בחיי), אין מכתשים, אין רסיסים. ציוד הלחימה שהשאירו מאחוריהם החמאס שלם ותקין, אין סימני דם על האפודים והציוד כפי שניתן היה לצפות לאחר פיצוץ שכזה ובוודאי בשום שלב צה"ל לא הציג גופות. אני מאמין לחלוטין, לצערי, לחמאס שהצהיר שכל כוחותיו שבו בשלום.

החמאס מציג שליטה מלאה על התושבים כריבון ושליטה מלאה על כוחותיו הצבאיים- ירי הטילים לעברנו אינו מפסיק לרגע, הוא מוציא לפועל מבצעים סבוכים בקנה המידה שלו כגון תקיפה תת מימית, אווירית (הטיסן), ותת קרקעית. הם אינם נשברים ואינם קרובים לשבירה!!

אנו שבויים בקונספציה טכנולוגית, הקצינים והמומחים המנופחים נותנים לנו את מה שאנו רוצים לשמוע כגון "הם ספגו מכה קשה" או " הם לפני שבירה" אבל הם אפילו לא קרובים לשבירה (ואיני בטוח שיש לשבור אתם). אנו חזקים מחמאס בעזה בכל מימד אפשרי, כלכלי, צבאי ואפילו יש לנו תמיכה בין לאומית (יחסית למבצעים קודמים) – אז איך זה שאיננו מגיעים לניצחון אפילו בנקודות שלא לדבר על הכרעה?

אני יודע שהמצב סבוך, ברור שלא יכולה להיות הכרעה מול אוכלוסייה אזרחית כמובן שאין לי פתרון קסם ואיני נסחף להתלהמות – אבל למה דובר צה"ל משקר לאזרחיו?? האם אנו כה נואשים והמצב בעזה כה גרוע?

 

http://mediadownload.ynet.co.il/zeri/flowplayer.commercial-3.2.7.swf

 

http://mediadownload.ynet.co.il/zeri/flowplayer.commercial-3.2.7.swf

4 תגובות

  1. דודי הגב

    "הם מוציאים לפועל מבצעים סבוכים" – גם למבצעים שלהם יש מטרות מעבר לעצם קיומם, ועד כה לא הצליחו להשיגן.

    • אודי הגב

      תודה לאל ובעיקר לצהל שהם לא הצליחו להשיג את מטרותיהם. אבל אנחנו למרות חוזקנו איננו מתנהלים ונראה שאין לנו מטרה ברורה

  2. דני הגב

    אתה צודק לחלוטין. דובר צהל הציג וידאו ערוך ושקרי בו נראה כאילו המחבלים הופצצו טרם נכנסו חזרה למנהרה. בוידאו המקורי הם כולם נכנסים למנהרה נעלמים ואז יש פיצוץ. ניתן לראות את שני הסרטים בתגובות אצל דבורית שרגל היום. דובר צהל נתפס בקלקלתו משקר כדי להאדיר את צהל. בושה וחרפה. אם הוא משקר פה מעניין איפה עוד הוא משקר.

  3. ורדה הגב

    אולי אתה צודק אבל עכשיו זה לא הזמן
    להעיר ולהאיר.
    כשהתותחים יורים החכמים שותקים.

השארת תגובה