הבריכות הסודיות של אוסטרליה

טוב אולי בעצם לא כל כך סודיות, הרי הן נמצאות כמעט בכל חוף. מרבית אוכלוסיית אוסטרליה מתגוררת בערי החוף והיבשת נהנית ממעל 12 אלף קילומטר של חופים, בהחלט אפשר להבין כי תרבות החופים והספורט הימי באוסטרליה הינן מהמפותחות בעולם.

'חוף טוב הכול טוב' אומרת הסיסמא של עריית חיפה בכניסה לחוף הכרמל… ובכן יש לנו עוד מה ללמוד מהאוסטרלים ואני אומר זאת כחיפאי גאה.

12 אלף קילומטר של חופים אמרנו, אבל מרביתם מול האוקיאנוסים והימים הסוערים בעולם. הים הדרומי, הים הטסמני ומזרח האוקיאנוס ההודי, זה נהדר לגולשים (שכמובן מגיע להם פוסט נפרד) ומייצר עבודה למצילים בחופי הים (שגם להם מתוכנן פוסט נפרד כעבודה הנחשקת ביותר באוסטרליה) אבל מה בדבר השחיינים? הילדים וסתם מתרחצים שאינם רוצים להיאבק במשברי האוקיאנוס או התקפות הכרישים (3 מקרי מוות בעונת הרחצה האחרונה במערב אוסטרליה)?

עבור אלו מקימים בריכות סלעים או בריכות רחצה (להלן השמות באוסטרלית מצויה Rock Pool, Bath). הרעיון הוא כמו בברכת גורדון בת"א או בבריכת בת גלים ז"ל בקזינו שם למדתי לשחות בגיל 5 (חיפאי גאה – כבר אמרנו). בריכות רבות וזמינות עם סירקולציה של מי ים ללא בזבוז מים מתוקים, וללא זיהום הסביבה בחומרי חיטוי וכלור ושאר מרעין – בקיצור מי ים מסוננים, נקיים, זכים ושקטים

אני אשאיר את הקוראים עם התמונות

השארת תגובה